Besök

Go morgon Go morgon :) Sovit gott?
Hann tyvärr inte uppdatera något igår. Men nu hinner jag nog med några rader :) Såg de att jag blev klar fortare än vad jag trodde :) Igår så jobbade jag till 3, sen satt jag i några timmar och kollade lite pluggämnen. Funderar på om jag ska börja plugga på riktigt snart :) Har ju haft tre år av praktiska ämnen, dags för lite pluggämnen :P Skulle vilja plugga till Socionom eller nått liknande. Får se hur de blir med det.  

Idag blir de jobb några timmar, sen ska vi åka till KBA och hämta Maggi :) gå till systemet och sen handla lite mat till de kommande dagarna :) Får vi se vad vi hittar på för bus sen, eller vad säger duh? :)

Usch nu kurrar det i magen på mig. Dags för frukost :) Ha en toppen dag.  
XOXO




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0