3 juli

Då var men äntligen hemma efter en härligt helg fullspäckad med roliga saker ;P i inlägget nedan skrev jag lite om helgen, och idag så vaknade vi inte förens halv 12, såå himla skönt att få sova ute ;P sen fick jag både fotmassage och ben massage, och medicinsk fotvård :) super skönt, bara satt ute i solen och njöt ;) efter massage såg jag att mina ben glänste som attan ;P så fick torka av de innan jag åkte med bussen ;)


Kom på att de är städdag idag, så bäst att göra de ;P sen ska jag nog ut o springa, fan måste bli av med alla gottigt jag ätit på i helgen, de är ju inte lite kolhydrater jag fått i mig ;/ både pizza, godis och alkohol. Men roligt och gott vare så :P





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0