18 dar kvar!!

Hallojsan!! Har verkligen bloggtorka nu. INTE OKEJ!!. Händer inte så mycket just nu och vet inte alls vad man ska göra om dagarna när jag slutat jobba. Idag skulle jag försäg in på jobbintervju men hon blev sjuk så fick ändra den tiden.  

Sen längtar jag som attan tills jag får eget nu.. Tiden kan inte gå lite fortare? Har jag sagt det att min lägenhet är på 150 kvadratmeter. Mhhm dää ni!!!

Jo föresten fick jag en super överraskning när jag loggade in på banksidan idag. Lönen hade kommit in + att de var mycket mer än väntat :) härlig! Det blir att lägga undan det till möbler och annat mysigt till mitt nya place :) Och att jag och min kollega pratade om att åka till G-kås om i mitten av augusti. Där finns de massor med hemmasaker :) Hoppas jag.


Kan ju alltid låtsats att utsikten är så här. Men de bäst är att jag bor ca 100m från vattnet :)



Kommentarer
Kerstin

Hej Carin! Du verkar ju ha fått tag i en jättefin lägenhet. Om du har bloggtorka får du börja inredningsblogga sedan då du flyttat.

Kram från moster

2011-07-26 @ 18:59:19
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0