1 måndag kvar <3

Nämen tjaaa!! :P pigg och glad? Jaa!! :P kom just på att det är den 14 idag och de innebär 1 månad kvar till flytt :) jjjjaaaaaaa!!!!!!!!! Super duper kul :P sen en till rolig sak är att Magdalena hänger med mig på Kalaset som är här i stan nästa helg :P kommer bli super duper kul de med :P fan riktigt nice :)


men först kommer en bra helg nu sen 22-24 kalaset, helgen efter de åker jag hem och packar ner mitt rum. 3 bra helger i rad :)Blev lite glad när jag tänkte på de. Ja jag kollade ju på Dear John för inte så länge sen,  åh tänkte på min baby  då och blev lite ledsen, men inte nu längre när detta kom fram :D


Idag på jobbet vare lugnt, satt och gjorde boende listor för kommande gäster.  Rikstäcket på ca 60 damer och herrar, eller aa två st. Alla pensionärer och sitter och syr och syr hela dagarna, så himla mysigt och söta alla dessa tanter är :) såg att många återkommer i år så ska bli kul att se om de känner igen mig :) En dam blev så glad förra sommaren när jag sa att jag pluggade Textil och skulle börja på Textilakademin då till den hösten.  


Såg föresten att jag är med på Värnamos folkhögskolas video om skolan :) ni missar nog inte den långa blonda snygga tjejen :) tss




Kommentarer
Anonym

maha, fasen va idyllsikt det ser ut på filmen då ;)

saknar saknar saknar!!

2011-07-14 @ 22:05:25
URL: http://angelofdelight.blogspot.com
Nadja

Sv: Tack så mycket! Tyvärr är shortsen köpta här i Thailand, hehe. Ha det så bra, kram!

2011-07-15 @ 18:57:00
URL: http://nadjamelissa.blogg.se/
Angie.

wihooo, snyggisar!

2011-07-16 @ 17:56:01
URL: http://aboyforjuno.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0