The pink box

Cha Cha bitches :) tss^^

Då var julen borta i vårat hem :( lite sorligt, men ändå bra ;) hehe
riktigt mkt snö har vi ialf :)







Tänkte visa lite vad jag fick i går ;) Fick ett ”smyckeskrin” men istället för att ha smycken i det, så ska jag ha trådrullar och allt som behövs för att sy ;) visst är de smart :) hehe den så fick jag massor med trådrullar av min mormors syster som gick bort inte alls så länge sen. Och de var inte lite heller, riktigt många, och i många olika nyanser, så de är perfekt ;) och lite annats smått o gott som allt är bra att ha :) en riktigt bra sax :)








Kommentarer
Angie.

Härligt, mamma skickade också med en liten gömma med sytråd och nålar till mig. Men jag borde med fixa ett syskrin!

2011-01-07 @ 17:16:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0