Rosa flamingos

Jahahopp då satt man nere på skolan igen då, men denna gång är de ett nytt hus och ett nytt rum. Känns helt mkt skönare... Är inte helt klar med upp plockningen av alla mina saker, (har pinsamt mkt saker :S =) ska sätta upp gardiner och massor med bilder på väggarna, för väggen är inte snygg någonstans, och den är orange (värsta färgen någonsin) men man tänker inte så mkt på färger när man ser massor annat snyggt i rummet ;) men däremot så vet jag inte om mina rosa flamingos gardiner kommer att passa in :S annars får jag klara mig med de gamla 80-tals gardin :) hehe^^

Nu ska jag ialf byta om till mjukiskläder och se vad som finns att se på tv:n hoppas de finns något kul att se :)





Kommentarer
Petra

Hej. Undrar vart du köpt flamingogardinerna?

Jag är tokig i flamingos. så gärna tips med sidor där man kan köpa flamingoprydnader m,m

2011-02-18 @ 12:22:33
URL: http://petramartensson.tk
Carin

SV: tyvärr så vet jag inte alls vart dom är köpta, jag har fått dom av min syrra och jag tror inte hon kommer ihåg för de är ett antal år sen :/ men många tygaffärer kanske har något liknande.

2011-02-18 @ 13:52:05
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0