Nu är de snart..

Hej alla goingar, hoppas ni har de bra, själv mår jag inte vidare, har haft huvudvärk nästan hela dagn, men har tagit panodil, så de borde nog gå över snart :) men men ;)
Idag har jag varit i linköping med päronen och shoppat lite, blev lite tyger, som var de viktigast.
Var inne på H&M och kollade men de hade inte fått in så mkt av vårens godbitar, så jag får beställa på nätet :) var även inne på IKEA en sväng, köpte en lampa och dörrmatta till rummet, kan behövas nu när de är så blött och slaskigt ute..

En rolig sak.. Jag har precis bokat min biljett till Borås :) yheeeej hittade en för 68:-... helt suveränt ;) (shit asså de är inte långt kvar nu=) Så då kommer jag till Zabrina på fredan, hoppas att man kanske kan åka ner till Löfta redan på lördagen.. hihi ni märker va??!!, kan inte hålla mig borta länge :)


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0