Jeans by ThD

Haaaalllååå på er :)

Vilken dag  vilken dag :) Imorse så ringde inte min klocka :/ men jag kom inte för sent som tur va :) utan jag vaknade av mig sjäkv 7,35 och vi går till frukost kl 08.00 fick stressa j**lit mkt ;) annars så har jag 45 min på morgonen, så imorgon hoppas jag på att den ringer och att jag hör det :)


Håller ialf på att packa för fullt just nu, för i övermorgon sticker jag :) först blir de ett stopp i en vecka i Borås, för att bo hos Zabrina och sen sthlm 4 dar och sen ner till lägenheten i Göteborg :) mkt åkande, men de är klart värt :) kommer äntligen få träffa mina gulligrisar, har saknat dom så otroligt mkt.. love you people ♥

Mina andra på byxor är nu klara :) yhaaaj så nu håller jag på att göra en bustier, vet inte om jag ska ha en i jeans eller i annat tyg. Men jag kan ju göra i jeans så kan jag göra en till sen om modeller blir bra :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0