Industrimaskin

Halloj sötisar :) guu va dålig jag är på att uppdatera, men just nu har jag mkt att göra. Och bra är ju de, har jag något att göra på kvällarna :) ne men de är att mest för att jag vill hinna med två par byxor till innan nästa vecka, för då går jag på praktik :) yhaaaajj åh kommer bli så kul, längtar till att få komma ner till västkusten :)  tss^^ men men.. Vi har ialf börjat med sömnaden nu och vi gör Jeans, och just nu gör jag en enkel tight modell, med lite små detaljer på :) får ni se mer sen när dom är färdiga, och igår var första dagen jag verkligen sydde på industrimaskin, har bara provat att sy förut men aldrig ordentligt, och nu när vi syr jeans, och ska ha stickningar så är de bäst och finast att göra de på en industri. Och de är kul :)


Klockan börjar bli mkt nu, så jag ska ta o krypa ner i sängen och kolla på sista avsnittet av Ebbas Stil, så långt jag orkar ;)  Puss & go natt





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0