Fredag 14

Åh va denna veckan har gått fort!!, de är redan fredag och helg :) har lite att göra i helgen, så de är skönt att man är sysselsatt :) slutade relatift tidigt idag, men jag satt ändå kvar och sydde till kl 6 halv 7, och jag är klar med mina jeans, el aa nästan knappen är kvar, men knappar har jag på rummet så jag får gå upp imorgon och sy på det :) hoppas även jag kan hitta tyg så jag kan börja på en ny byxa av något slag :) har väldigt mkt trikå tyg, så de får kanske bli leggings :) ehhe nee men visst man behöver de, men jag vill göra annat :) skulle vilja måla ett siden tyg och sy ett par byxor av de :) synd bara att jag kom på de typ nyss, för annars kunde jag ha förberedigt mig lite.. men men


Imorgon ska jag ialf en snabbis till A6 och gå in på skopunkten och hoppas att jag hittar ett par skor.. nu ska jag snart iväg och se film med ”gänget” :) så ska ta med mig min gottigpåse. Skulle se någon skate film med Heath ledger, så om den inte är bra får jag nöja mig med att titta på honom ;) hehe han är ju inte lite het den killen:) elle så blir det let's dance :)






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0