Första dagen..

Hejhej :) åh vilken underbar helg jag har haft :) åkte till löfta i lördags och träffade lilla holly, shit va jag inte kände igen henne, men grymt kul stt träffa henne. Räknade ut att de var 8 månader sen sist.. Sen var de bara att göra i ordning sig för att åkte till kungsbacka och gå till esters. en riktigt bra klubb kanske lite föör mkt folk. Men shit va kul de var. Vi alla sa att vi måste göra om det :) och de hoppas jag verkligen :) Första dagen på praktiken var idag med. En bra start på praktiken. Fick rita lite nöster och så, så imorgon ska vi ta och sy lite :) börjar inte förens 1 så blir nog att fixa lite inför helgens visningen vi ska göra i STHLM f:) wiiii längtar såååå mkt :) Men vi får se hur mkt uppdatering de blir. Men jag ska försöka så ofta jag kan :) puss och hej så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0