En ny lya

Hej hopp :) vilken dag vi har haft det idag, blev väckt av pappa halv 9, för min mobil startade inte igång larmet :/ av någon konstigt anledning..
Men då var de bara att snabbt ta på sig kläder och göra i ordning sig, för att hjälpa dem att flytta, riktigt kul. Men åh va jag längtar själv tills jag får en alldeles egen lägenhet, och inför sommaren är de nästan 100% på att jag kommer till Åsa, så lägenhet där vore perfek vid havet, vettni ;) Jag har ju lite kontakter där nere, så ska se om dom vet något. Annars får jag bara googla på och se vad jag hittar :)


Här är ialf vardagsrummet, med riktig fin utsikt :)


 



Kommentarer
Jennie

Det blev bugg med alarmet iom årsskiftet ^^ tills Apple har fixat det så kan du ställa in på att alarmet ska upprepas flera dagar, då funkar det :)

2011-01-03 @ 19:36:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0