En kaffepaus

Hejhej :) då var man i Sthlm och sitter på favvo Caffet.. Espresso house så klart :) kände att jag behövde lite kaffe i mig så de blev en chailatte :) mm såå gott :) har även shoppas lite, men allt var på rean så 49:- el 99:- är klart mkt bättre än 199:- en 299:- visst är jag duktigt :) (mamma) hihi idag blir de nog en dag på stan så man inte bli så rastlös i kväll sen. Så jag hade nog tänkt att göra en lite guidtripp så tiden går lite snabbare :) imorgon kl 1 då sätter vi igång med at rigga upp till visningen :) wiee :)


Kommentarer
Sofie

Du vet väl att chailatte inte är kaffe utan the va?

chaithe är ett kinesikt the tror jag. Då en kaffelatte är typ kaffe med mjölk kan man säga att chailatte är the med mjölk.



haha tog mig typ ett år innan jag fattade är chailatte var the o inte kaffe.



http://www.recept.nu/1.16466/pelle_johansson/varma_drycker/agg_mejeri/chai_te_latte

2011-01-30 @ 15:29:22
Carin

SV: ja jag vet att de är te :)

2011-01-30 @ 17:35:15
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0