Bussfärden..

Haallå på er :) nu sitter man på bussen till Stockholm :) halva vägen kvar och jag är redan trött, skönt att jsg fick sitta själv ialf så jag inte behöver trängas med någon. Så jag la mig över båda platser och slumrade till :) sov nästan hela vägen från Borås till nu. Och just nu är de ett stopp i Linköping :) shit va bussarnas toa är äckliga. Ville ens inte sätta mig ner, usch varför kan de int ha lite finar. Borde de ha, så mycket människor som åker med swebus så borde de piffa till toaletterna. Usch nej de ska vi inte göra om. Känner att jag verkligen skulle vilja ta en dusch :S ;) he^^ när jag och sara kommer upp ska vi ta och leta reda på värst rum som vi ska övernatta i. Finns någon stans på Södermalm :) hehe men dit hittar vi :) sen går vi nog ut och äter. Synd att inläggen blir så tråliga när man skriver via iphone. Oh de är någon som äter chips och smaskar så grymt mkt :/ även fast jag har lurar och högmusik så hör jag de dära smaskandet :( aja ska ta en liten tupplur igen :) se om jag kan de nu när solen tittade fram.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0