110105

Halloj :) hur har ni det i vinterkylan? ..Bra??..Ja!! :)


Tycker de är lite mysigt när de snöar, och allt blir vitt ingen, Men även jag som verkligen älskar vintern, kanske börjar tycka den borde försvinna snart :) Vill inte ha blask och så, den tiden kan vi hoppa över, bara de blir vår och sommar snart :) ihi^^ kommer en del till sommaren, så längtar sjukt mkt :)


Besökte frisören igår, de blev färgning och lite klippning, mest ville jag få bort utväxten, och jag blev lite ljusare och fick lite rödbruna slingor :) mkt fin, men ville bli lite ljusare i hela håret.. Men ska vänta att färga ett tag nu, så kanske jag gör de själv :)


Har jag börjat småpacka lite, och igår kom jag på att jag måste ha med mig en madrass till Borås, som tur va får jag låna en riktigt stor väska, så madrassen får plats + kläder för en månad.. kommer bli en full väska att bära på ;) Får hoppas de finns några gentlemän (kvar) som kan hjälpa mig :)



Kommentarer
Alanerica

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-07 @ 15:50:11
URL: http://alanerica.blogbow.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0