1/1-11

Hallå på er :) Trevlig fortsättning, elr vad man säger.. hoppas eran gårdag var bra, fick ni någon nyårspuss?? ;) heheh^^ själv spenderade jag min dag med ett par vänner som jag inte sätt på evigheter, var så himla kul att träffa de igen :) synd så glömde jag ju kameran, :( men men sånt som händer ibland.. :P


Första januari nu då, inte långt kvar till Födelsedagen :) hehe sen börjar skolan, sen är de bara två veckor i skolan innan praktiken börjar :) längtar riktigt mkt nu :) åh på tal om sånt, kollade på Coco Chanel filmen idag, fick med den när jag köpte en tidning till mamma :) asså shit va bra den är.. de är kul att se en sån film, för efter nu så börjar man själv tänkta i dom banorna, att verkligen ta tag i sin dröm och verkligen kämpa även fast de kan komma motgångar, så imorgon när syrran med familj har åt ska jag nog ta o sätta mig och skissa på lite kreationer.. Ska ju ha en modevisning snart ;) elr aa i  mars, så de är dags att börja planera, tror de var tre outfit vi ska göra får säkert göra fler, kanske jag gör med :) tycker de är så kul, så de ska bli spännande :) då blir de min tredje modevisning, de är lite coolt :)



"Mode existerar inte bara i frågan om kläder. Mode finns i himlen, på gatan, mode har att göra med idéer, hur vi lever, vad som än händer" - Coco Chanel


 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0