ett nytt hem..

Hej hallå :)

Internet funkar äntligen, så nu fram över kommer de bli roligare uppdateringar med bilder och allt :)
de blir så tråkigt att uppdatera på Iphonen,


Mkt har hänt, har landat i lägenheten i Göteborg, Finally. :) så nu blir de två timmars pendling varje dag ist, för 1 timmer promenad, så om jag börjar kl 9 får jag gå upp kl 5 varje morgon, usch får ha med mig en kopp kaffe och frukt så jag inte blir allt för hungrig och trött :)


Kom hem för ett litet tag sen från Borås, varit och hämtat lite mer av mina kläder hos Zabrina, kunde inte ta med allt upp till sthlm, och åkte direkt till götet, så de fick ligga kvar hos Zabrian. Så ska jag hämta madrassen och de allra sista på måndag, för i helgen ska jag bara va.. usch kommer inte orka mkt, känner mig inte så pigg, ont i kroppen framförallt axlarna, skulle verkligen behöva en massage :)


Detta kommer bli min bostad de kommande 4 veckorna :)


skulle lätt vilja ha en liknande lägenhet själv sen :)
lite billigare, och i ett annat läge :) + en större garderob, så skulle de vara perfekt :) hihi



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0