den bästa av den bästa..

Hallå alla goingar :) hemkommen från en riktig trevlig dag med Anni :) åt en helt otrolig lunch på Jeansens böfhus, de är så otroligt gott där, och de var första gången för henne, och vi båda sa att vi måste dit igen, och de tycker jag verkligen. Så mina kära läsare, ni som inte har ätit på Jeansens böfhus, ni måste bara dit, ni har verkligen missat något om ni inte går dit. De är verkligen den bästa restaurangen jag någonsin har varit på :)De bästa är också att restaurangen finns nästan överallt :)


Efter de gick vi lite på stan, gick förbi Accent där lilla Rania jobba (klassis fr löfta) jätte kul att träffa henne ingen :P prata litet tag, men de var så sjukt mkt folk, så de blev bara en snabbis

Gick in i några butiker, hittade mkt snyggt, men inget köpt. Visst är jag duktig :)
- du är jätte duktig! :)
- mm tack, jag vet ;P

Men de har verkligen kommit in sååå sjukt mkt fina vårkläder nu :) åh varför kan de inte bli vår snart, Snön, smält bort!!!!





Kommentarer
Bo7

Advice about How To Lose Weight Effectively and Safely-Different Weight Loss Diets-Choose the Diet that Suits You.

2011-06-07 @ 18:03:56
URL: http://bo7.blog13.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0