I miss..?!

Hej hallå :) hemma ingen, fast har varit hemma ett par timmar, åkte hem tidigare p.g.a. hostan, så jag har bara tagit de lugnt i dag, så kör vi sista dagen i morgon :) så ska jag även ta och träffa lilla Zabrina efter de, får vi se vad vi hittar på för kul ;)


Hittade de jag ville hitta på skroten, ett svart tyg och rosa foder tyg ;) ska nämligen göra en kavaj :) kommer bli såå nice :P


När jag kommer tillbaka till skolan på måndag så har vi bytt från sömnadsperioden till tryck, så jag har kollat igenom mina bilder för att se om jag hittar några bra att göra om för att sedan trycka, kom in på mappen Löftadalen och hittade massor roliga bilder, och shiiiit vad jag verkligen längtar tillbaka, är sååå glad att jag får komma och jobba där i sommar :)

LOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVELOVE

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Helt sjukt att man kan sakna något såååå helt otroligt mkt, helt fantastiskt, saknar verkligen löftatiden från höstterminen 2008 då jag åkte upp med pappa och var jätte nervös inför första skoldagen, till sommaren 2010 då jag stod på balkongen och kollade ut över havet och grät för jag skulle lämna allt och börja en ny skola, men jag visste att jag skulle komma tillbaka, och thanks for that :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0