packa.. packa..

Goo morgon goo morgon :) frullen ligger nu i magen och jag ska snart ta och göra i ordning mig och sen packa ner de allra sista, men jag måste packa upp allt och packa om, för väskan blev lite väl full, så får packa om allt och se om jag kan packa de på ett annat sätt. Hoppas de :P pallar inte ha mer än två väskor, för den stora rullväskan är sjukt tung redan :S har föööör mkt kläder tror jag ;) får ta och rensa min garderob när jag kommer tillbaka till skolan och se vad jag kan göra mig av med, måste även gå igenom den hemma hos päronen, som är säkert dubbel så mycket som den på skolan ;) hehe fast halva garderoben är kläder från Thaalins Design och dom ska jag inte göra mig av med, för de ska säljas till mina kunder :)


Sitter här och kollar på Miami Ink, blir så sugen på att gadda mig själv, har tänk på en som jag vill ha på vristen i säkert 6 år nu ;) hhee men eftersom de är min första så vill jag hitta en riktigt bra tatuerare, och bara ta mig dit till det. Sen skulle jag vilja tatuera in min hunds födelse namn, som ett minne till henne :) håller på att skissa lite på den, men som sagt måste bara ta mig tid och att våga gå dit ;) För de ska ju verkligen sitta hela livet där, så man måste vara säker på sin sak :)



Kommentarer
madde

ÄSCH! Fan va blödigt, bah sätt dit den smackadang! 6 års betänketid är väl more than enough!!

2011-02-27 @ 11:37:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0