På väg..

Hej hej :) sitter nu på tåget mot Jönköping men ska sedan byta tåg till Värnamo. Hatar att de ska vara så många byten, okej ett, men har man den värsta tyngsta väskan ever så är de mkt jobbig... Har säkert packat om den 3 ggn och jag har slängt två tröjor, ett par skor, ett lakarn, sen lite annat. Inget kul alls. Men men de är sånna smällar man få ta ibland. Och sen är det inget kul alls att lämna götet. Vill inte tillbaka till skolan :/ men som tur så har jag lite folk nere i götet som jag får åka och hälsa på :) kanske inte nu till helgen. Men helgen efter de kanske :) vi får se vad LV plånboken säger om saken ;) hehe. Klagar väldigt mkt nu märker jag. Men ibland får man faktiskt göra det. För den här månaden har inte varit den bästa direkt.. Men imorgon börjar skolan igen så de är bara att ta nya och friska tag :) Puss och hej så länge :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0