På väg... hem..

Cha cha :) sitter nu på swebuss hem till götet :) kul att jag säger hem för jag bor ju inte där.. Än :) tss men snart så :) men nu i 4 veckor framöver bor jag och en klasskompis i lägnehet pga praktiken i Borås :) Sthlm är inte min favvo stad har jag kommit fram till. Är för rörigt och hatar verkligen tunnelbanan. Usch var tvungnen att åka den en ggn åh rädd var jag, ville bara av så fort som möjligt. Så Sthlm kommer jag bara åka till om de skulle vara något nödvändigt.. Oh ena mitt ben har somnat :/ shit va jobbigt, får så ont när man ska försöka att väcka det. Långs bussfärder är inte gjort för en person som mig :/ :) men aja ska ta och läsa lite tidning nu. See you


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0