hemarbete

God morgon god morgon :)  


Då kör vi sista veckan av praktiken nu då :) göttans.. tss^^ Jag var där igår, men hostan är fortfarande kvar :/ som tur så har jag  fått  hostmedicin och lite andra medikamenter, så snart så, borde jag bli frisk som en nötkärna ;)


Fick köra lite hemarbete idag, för Josefin skulle till skolan, så de var bäst att jag fick var hemma och jobba så jag inte smittar ner dom andra, inte så bra nu när de kör för fullt med deras slutarbeten.. Åh imorgon sa hon att jag skulle åka till skroten och hämta tyger :) as nice juh, kan jag själv passa på att köpa lite tyger till mig själv och till min kollektion :) hihihi


Nepp dags att sätta igång, puss o hej :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0