Fredag 18

Hej hej!!  Redan fredag?! ojj tiden har gått riktigt fort, åkte hem i måndags och har varit hemma hela veckan, men de känns som om de bara har gått några dar, känner mig mkt piggare nu, hostan börjar släppa, men rösten är inte vanlig än, är fortfarande ganska hes  :/ får nog äta lite glass så svullnaden går ner. Eller smörja in på utsidan med något kallt.


Har inte gjort så mkt nu när jag varit sjuk, vart mkt tv och dator, lite tråkigt i längden. Men i går så började jag skissa min kollektion på tre hela outfits som ska vara med på modevisningen i maj. Två är helt klara, den tredje är jag inte riktigt klar med, jag vill göra ett plagg, men om jag ska göra de måste jag ha ett speciellt siden, som typ ingen vet att de ens finns :S men jag har sytt i de på Löfta, så om de skulle krisa får jag kanske köpa lite av dom ;) hoppas jag. Får även se när vi ska ta och åka till skroten och se vad de har för siden tyger, dom är rätt bra där så de kanske kan finnas där :) håller tummarna för de :)
 

Åh vill verkligen ha vår & sommar nuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Inte mer snöö :/




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0