Första februari

Hej hallå :) näst sista dagen i Sthlm avklarad. Och i morgon bär de av till Göteborg.. Äntligen :) visningen gick galant idag :) jätte kul att få vara med på Josefins största och första visning ;) very nice :) har haft väldigt mig dö tid idag. Så när vi hade slutat vid halv 12 så gick jag till espresso house och tog en vaniljlatte och bara satt och slappade, var riktigt skönt att vila fötterna efter allt stående och springande i högklackat :) såg Idol Linnea på cafet stod bakom mig i kön, lite coolt. Sen stötte jag på Bobby fr mammas pojkar :) åh en riktigt snygging :) pratade lite snabbt där. Sen gick jag vidare :) såg även massor mini kissie överallt. Lite kul :) klockan är bara 16:15 usch va ska man göra resten av dagen. Tänkte ta och gå på bio men ska nog spara pengarna, så antingen ska jag ta och gå å äta något elr bara köpa något litet. Så jäkla tråkigt att vara här på rummet på kvällarna, finns varken tv el kök :/ så IPhone är igång med lika play avsnitt. Aja åker som sakt tillbaka till götet imorgon. Så jag hör säkert av mig när jag är hemma där i lägneheten :) puss o kram


Kommentarer
Pappa

Hemma i huset på "landet". Klippning hos min frisör.

Há en fortsatt bra vistelse i Stockholm. Kram

2011-02-01 @ 18:56:49
Carin

SV: den gamla vanliga sysselsättningen på tisdagar :) hehe de ska jag ha. Är bara natten och några timmar i morgon. Ska bli skönt att åka hem :)

2011-02-01 @ 19:51:19
URL: http://thaalins.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0