Coco

Hejhej :) sitter man här på skolan igen och bloggar :P första dagen avklarad, hade bara en lektion idag och då gick vi igenom arbetsproverna till Textilhögskolan i Borås, även fast jag inte har tänkt att söka till något så blir man ändå lite sugen på att söka :P Men de blir arbetslivet ett tag nu :P Pratade med min arbetsgivare  och har fått reda på när jag ska börja och lite så, så nu är de helt klart, och boende är nästan klart de med :P så de känns helt underbart :) kan bara slappa av nu..  elr aa nästan :P hehe


När jag vaknade upp i morse, hade jag sån otroligt träningsverk i axlar och nacka (säkert efter den tunga väskan :S ), och as ont i svanken :S så ryggskenan har fått vara på nästan hela dagen, usch ja..  har även tagit Aloe Vera på axlarna för att hoppas att de ska gå över, men ska ta och träna lite idag, för jag har själv sagt de, så fort jag kommer tillbaka till skolan kommer träningen igång :P men eftersom jag fortfarande är lite sjuk så blir de inne träning, med styrka :)


Dags att börja packa nästa väska inför nästa äventyr :P hehe vi ska nämligen ner till Göteborg och Borås igen, ska besöka tillskärarakademin, och textilhögskolan i Borås, Och även ett museum om man vill, men de var en utställning med Coco Chanel bland annat, And I love her :) så jag vill verkligen dit och se :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0