8:e Februari

Hej hallå :) mätt, ny duschad och hemkommen från en lång dag på praktiken, men en av de roliga dagarna på länge :) började kl 10 och då möttes jag Josefin på textilhögskolan. Så satt jag där hela dagen till halv 6 :) Eller nee inte hela dan ;P Har hunnit med att sy två koftor som skulle säljas och fick åka och hitta tygprover (till hennes sommarkollektion 2012) men de var bara kul, dels var de så fint väder ute precis då, så kunde gå ganska mkt, passade även på att kolla på tyger till mig själv, hittade ett underbar pälstyg och sidentyger, och även andra jätte fina och bra tyger, men priserna på dom var inte i klass med de jag ville ha, några hundringar för mkt.

 Skulle även hämta lite mönster och tyger på espira, så skulle jag hitta en bra kasse att bära allt i så såg en knall rosa, tänkte jag att åh den passar ju mig, men sen så såg jag att de stod Betsey Johnson i och på den, jag bah woow, as coolt ju, hon är ju as häftigt :) om jag var bättre på engelska och vågade åka själv utomlands, skulle jag lätt vilja ha åkt och varit hos henne :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0