My life in 2011

Hade min andra Modevisning och visade upp 3 hela Outfits.. 



Avslutade mina studier på Textilakademin i Värnamo.
Som var både bra och dåliga, har fått med mig mycket kunskaper därifrån. Träffade många goa människor..


 
Min älskade farmor gick tyvärr bort ;(
Hittade detta kort på oss två. De är taget utanför stadenskyrka på min fjärdeklass skolavslutning.

 

Sommarjobbade på mitt älsklingsställe :) Konferensvärdinna på Löftadalens folkhögskola
Hoppas verkligen att jag får jobba där i sommar med :)
Detta är taget i matsalen ut mot den härliga havsutsikten.



Flyttade till min nästintill drömlägenhet, 150kvm stor 200m till havet  
Har bott på internat i tre år i ett litet rum på kanske 25 kvm, så blev riktigt kul när jag hittade detta hus som stod tomt och bara väntade på mig.



Träffade en helt underbar kille som är min älskade pojkvän idag. Love you ♥
Vi har varit tillsammans i 4 månader men de känns som mycket längre än så. Känns som vi har känt varandra i evigheter. Älskar denna killen så grymt otroligt mycket. Han är bäst och min :)


 

Har TRE olika jobb, Vikarie på olika förskolor sen ett på Daglig Verksamhet och jag är även kontaktperson till en helt underbar tjej :)
Tog ett tag innan jag fick lite jobb, men bara om man söker och söker och ligger på så funkar det. Men nu har jag jobb så hoppas på att få arbeta nästan varje dag. Annars har jag ett fjärde jobb på gång ;) hihi

Det är mitt 2011. Berättar om de som har betytt mest för mig. Åh mitt år har haft många brister men när sommaren började och jag fick komma tillbaka till västkusten vändes allt. De gäller bara att ha tålamod och veta att de kommer att ändras mot de positiva. För efter REGN KOMMER SOLSKEN.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0