två dagar kvar!!

God morgon God morgon! Vad gör jag uppe så här tidigt på en ledig dag..! ;)

Snart kommer mina kära päron hit. Då sätter vi i gång med det sista julstöket ;) Vi ska koka och fixa skinkan, åka o handla de allra sista, baka pepparkakor (morfar har gjort deg, därför så sent) och klä julgranen :) hihi

Igår var jag och babe på Liseberg med Annie & Ernst. Riktigt trevligt, inte så mycket folk som man kunde tro och inte så kallt.
Vi köpte lite Spanska våfflor, munkar och varm choklad :) mums.. det som fick följa med oss hem var en skylt som de står KISS på, så ska vi sätta den på ett bra ställe.. Se om mina kära bloggläsare förstår varför just där hihi






Kommentarer
Annie

Klockrent med "Kiss" tycker jag ;)

2011-12-28 @ 21:29:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0