Super bra ställe

Cha Cha!! Vilken restaurang. Helt fantastisk. Kom dit och fick bord direkt, vi fick lite bröd att tugga på först och de första jag såg liggandes där i brödkorgen var ett paket SMÖR, asså riktigt smör inte lätta, becel, lätt & lagaom utan riktigt, som inte är ihop smetat av massor konstigheter. Blev riktigt förvånad :) Men iallafall så beställde vi en grillad biff på planka med bearnaise :) super duper gott. Så där ska vi absolut fira min födelsedag :)


Jag har fått lite jobb nu de sista dagarna av veckan, 8-16 så ska gå o lägga mig tidigt ikväll, så nu blir det soffmys med film. Vi hyrde tre stycken filmer på Hemmakväll härom dan, måste ju hinna se dom :)
 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0