Rocky Road

Hejhej! Nu är jag hemma från en jobbardag på en förskolan. Ett 8 timmar pass gick riktigt fort. Imorgon ska jag också jobba men inte på samma ställe. Kollade nyss bussar dit. Shit va jobbigt de blev!!  Känns som de ligger ute i skogen någonstans. Måste byta och vänta 40 min på nästa buss :( usch inget kul när de är så kallt ut nu med..
Jag har världens bästaste bästa pojkvän hiihh han skjutsar mig till jobbet innan han ska till sitt jobb. Love him ♥♥♥


För att muntra upp lite så har jag precis gjort Rocky Road, och de ser super gott ut :) hoppas bara folket tycker om det, men vem tycker inte om choklad, jordnötter, dumle och marshmallows liksom ;P




Leilas rocky road



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0