fjärde advent

Hejhej! De va inte igår! Har inte haft någon ork till att skriva eller haft tid för den delen.  Men hoppas ni har haft en toppen helg!?


I fredags var vi ölprovning och de var riktigt trevligt, synd bara att jag inte kunde dricka något, var genom täppt i näsan och kände varken smak eller doft, ingen toppen kväll för mig men en rolig överraskning fick vi. De är nämligen så att vi fick en bar ;) hiih låter kanske konstigt men dom vi var hos har en bar som jag tror de har gjort själva, super snygg och på skivan var de mönster och stod fina citat på :) För Jonas har pratat om att han ville ha den så nu fick jag ju se hur den såg ut. Han ska nog hämta den emellan dagarna sen ;) (få inte en chock nu mamma hihi) Behöver inte ha den som bar heller kan säkert ha den till andra saker :) hihi


Nu är älskligen på match och jag är hemma och kurerar mig, nu äntligen börjar de släppa, (peppar peppar ta i trä) och hoppas och håller tummarna för fullt att de försvinner tills nästa vecka. 4 veckar har jag varit dålig nu :/ först lite snuvig sen magsjuka sen öroninflammation och sen förkylning igen..




Kommentarer
♥Love found Love♥

Vill du bli Veckans blogg på vår blogg? klicka på länken under och anmäl dig dåe! :D ^^



http://lovefoundlove.blogg.se/2011/december/vinnarna-i-veckans-blogg-ny-omgang-v50-.html



/LOVE FOUND LOVE♥

2011-12-18 @ 20:27:53
URL: http://lovefoundlove.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0