Ännu en dag

Cha Cha!! Fortfarande sjukt och runt halv 5 vaknade jag och kl 7 fick älsklingen gå upp o köra mig till närakuten. Fick besked om att jag hade fått öroninflammation. De här är ju inte sant!! Kan inte jag få bli frisk någon ggn och inte få mer o mer. Tror kanske att sen jag låg inne på Östra att mitt immunförsvar har försämrats, men så fort detta släpper så ska jag börja med Aloe Vera och dricka varje dag. Oh hoppas på att jag aldrig mer blir sjuk… F**n vad jag hatar de här.


Idag ska jag bara ligga i sängen o kolla på One tree Hill :) hihi har jag något roligt att göra. Jag som egentligen skulle ner till Malmö i helgen och ha en mysig systerhelg med julshopping och julmarknader. Men nej då jag måste bli sjuk ist.. Får åka ner med älsklingen i mellandagarna istället kanske :)



Kommentarer
Kerstin

Krya på dej, Carin!

2011-12-03 @ 16:58:56
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0