Våffla med chokladsås

God morgon god morgon :) Känns som de bara är jag som är vaken just nu. Ska snart ta och bege mig till jobbet för ett litet morgonpass på några timmar :)  

Orkade inte uppdatera efter gårdagen, va så trött när jag kom hem så fastnade i soffan :P Mötte upp Annie på Jeansens böffhus, åh va gott de var!!  Och vi firade med en våffla till efterrätt och shit va god DEN va!! Riktigt knaprig och med glass och chokladsås med jordgubbssylt, va mycket kolhydrater, men what eve´a de var fredag så då får man äta lite onyttigheter :P Eller vad säger du?! :P   Visst ser bilden inbjudande ut :P mummmsss


Senare idag ska jag åka in till Göteborg och möta upp ***** ser vad vi hittar på för skoj. Och senare ikväll ska jag vara barnvakt åt min älskade syster son :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0