2011-08-25

Hallå :) Torsdag idag. Har haft en liten ta-hand-om-mig-själv dag idag :) De gick la sådär, försökte färga håret men de blev inte alls fin färg, tur att jag bor själv så ingen hörde va jag sa :) Och ännu bättre är att jag ska in till Göteborg i morgon så jag kan köpa ny bättre färg :) billig Gekås skit färg, ingen bra grej.

Men som tur så har jag underbara Nadja som bloggar själv och går frisörutbildning så jag mailade henne direkt när håret blev fel. Har nu fått lite svar, så ska se hur de går i morgon med nya färgen :P

Då är de Göteborg med Annie stumpan som gäller, shoppa lite och självklart äta lunch på Jeansen´s böfhus, som verkligen har blivit bästa restaurangen :)


Varför ser de snyggt ut på bilden för??! Inte alls samma som i verkligheten.  



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0