2011-08-19

Hallå :) Hoppas allt är bra med er en fredag som denna?!

Jag har varit rätt så dålig på uppdatering, men de har inte hänt så mycket att berätta om än de gamla vanliga på jobbet :)
Sista dagen är idag, ska bara upp några timmar i morgon med, men annars så är de över för sommar säsongen, lite tråkigt är det :S men hoppas på mycket viktimmar i höst och framöver :)


Eftersom de är fredag och helg så tänkte jag faktiskt köpa med mig mat från Thaien och hoppas att de är något bra på tv:n annars får vi slå på en film. Om jag har någon bra :P


Var inne på Homeenter´s hemsida och klickade hem några bra filmer :P mycket bra pris. Gå in själva och se om ni hittar några bra?! ;) jag beställde dessa.. + en hemlig film som får bli en överraskning :P

 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0