Lght på 150kvm...100 m till havet...allt det är MITT


Hallå :) Hur har ni det en söndag som denna? Jag har precis packat upp de sista, eller aa jag har lite kvar men kan inte packa upp det tills jag har något att ställa det :) så de får vänta..

Shitt nu har jag verkligen flyttat på riktigt :) Om jag ska vara ärlig så kom de en litet tår jag vinkade av mamma och pappa imorse, vet inte varför.. Jag har ju flyttat förr. Men nu är det också första gången till mitt egna och inte bara 1 årigt internat. Utan nu har jag flyttat hit för evigt :) hehe ne inte evigt kanske men jag hoppas jag kan bo kvar här i några år :)


Kände de när jag packade upp och fixa till och dona och jag kunde göra precis som jag ville ha det och det är otroligt kul och spännande. Fattar ni!! jag har äntliten en egen lägenhet eller aa hus kan jag nästan kalla min lya nu :P Är såååå glad!!! De kanske märks :P hihih

Ett hus på 150kvm
En stor trädgård
100 meter till havet.

Allt det är MITT!!!!!!!!!!


Håller på att skriva in-köps-listor från olika affärer. Och även jämför priser, ska vara ekonomisk nu :) För på måndag om någon vecka så åker jag och två jobbarkompisar till G-kås och shoppas gärnet :) Så de är alltid bra att ha en lista att gå efter annars kan de hamna lite för mycket i vagnen :)


Här är lite bilder på min lya :)


Sovrummet. (bilden är ihopklippt, ser lite konstigt ut)


Korridoren från ena hållet.


Köket.


Korridoren från andra hållet.


matsal (ska få större bord)


Vardagsrummets ena sidan


Vardagsrummets andra sida. Kommer en till soffa och tvbänk senare.


Har ett rum till som jag inte visat, de är lika dant som mitt sovrumm men där står ganska mycket lådor så visar de när de är klart där inne, de ska nämligen mitt kontor/gästrum :)

Jaaha ni, kära vänner. Så här bor jag nu. De är inte riktigt färdigt än.



Kommentarer
Kerstin

Men, vad fint du bor! Där kommer du säkert att trivas hur bra som helst.

2011-08-14 @ 18:23:00
URL: http://www.karransblogg.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0