Soffhäng

Tjoho :) Äntligen en dag med sol. Passar på att ta vara på den så har legat ute ett litet tag och solat efter jobbet. Kom på lite mer saker att införskaffa sig på Gekås. Listan börjar bli lång så hoppas bara att priset på allt är mycket lågt :)

Blir nog att slappa hela helgen skööönt.  Ikväll kanske jag får besök så får städa av lite och piffa till mig om ett tag, stora frågan idag är vad jag ska äta :P  har varit allt för bortskämt ett bra tag nu. Har bara kunnat gå upp till restaurangen på skolan och ätit serverad mat.  Så får rota lite i frysen och se vad jag kan komma på :P jag ska inte klaga för jag tycker de är kul att laga mat :)

En passade bild för soffhäng :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0