Lördag 6

God morgon :) eller god middag kanske passar bättre nu såg jaah :P


Har varit uppe ett par timmar och packat. Hade ett morgonpass nu på några timmar men ha gått över till telefontid. Så passade på att packa lite när jag ändå hade tid. Åh var så trött i kroppen i morse när jag vaknade. Ville bara ligga kvar och sova hela dagen..  Tror måste jag ska och sova lite till snart :)


Gårdagens jobbpass blev 12 timmar. Var riktigt trött i kroppen i går när jag gick hem. Slocknade nästan direkt när jag kom hem, tog en lång varm dusch och sen la mig i sängen och kollade på en film i typ 20 min sen sov jag gott. Men alla våra 52 damer är incheckade och på plats med sina symaskiner och förmodligen syr för fullt nu :) ska snart upp och titta till och äta lite lunch. Kanske beror på vad som serveras..




Kommentarer
william

Fin header:D

2011-08-06 @ 12:06:27
URL: http://cookieboy.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0