Gekås

Åhh vilken dag, är helt slut i benen efter 4 timmar inne på Gekås :) hittade nästan allt jag hade på listan, de var få saker som inte fanns. Sen hamnade de också lite övriga saker i vagnen men inte så farligt ändå :) och när jag stod i kassan så var allt billigare än vad jag hade trott så sparade ändå en femhundring på allt :P så de gick himla bra med allt idag ;)
plockat upp allt och gjort fint, kuddfodralen passade perfekt till sängen, köpte även en taklampa till matsalen men nejdå, då kan jag inte sätta upp den :S så himla typiskt, får be en händig karl hjälpa mig ;)


Imorgon ska jag in till Kungsbacka på jobbkonstrakts skrivning :) så funderar på att ta en sväng på stan och se om jag hittar de jag inte hittade på Gekås :)




Fint va? SWEAT DREAM är från Innerum *länk



Passade på att fixa med mina smycket, Den svarta är från Thaalins Design *Länk


Lite av min smyckes samling :) 


Knivar från Gekås (se hur länge de håller) Dom rosa magneterna är från KG Design *länk super smarta
 

 


Självklart en rosa klocka, va annars?! :P

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0