Fabulous

Cha Cha alla goingar :) Hopaps allt är bra med mina läsare?! Själv mår jag toppen, ny duschad och en kaffekopp bredvid mig, kan de bli bättre?? Tiden får gärna gå lite fortare så de kan bli kväll :) ojoj spännande :P men säger inget.. än..


Idag är en speciell dag. De är visning i mitt hus, inte det huset jag bor i nu utan mitt barndomshem. De är lite sorgligt för jag har inte haft den tanka att de verkligen ska säljas. Vi har pratat om de i många år och den senaste tiden har mor o far fixat och donat hemma, men de har aldrig slagit tanken förens nu att de verkligen är till salu. Så sjukt många minnen i de huset, både bra och dåliga. Men de bästa är också att de flyttar till ett nytt och eget byggt hus. Åh de kommer bli såå fabulous. Så allt kommer bli bra i slutändan.



Gammalt VS Nytt


bild:google.se Eksjö (fast enplan)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0