Ett hus kommer lastat!!

Heej :) Då var denna dag slut :) Fått mycket gjort idag, skönt :) gjort foldrar och gjort boendelistor på kommande gäster, städat lite och så :) såg att vi inte heller har mycket foldrar kvar, så ska ta och göra massvis i morgon..  Känner att jag vill att dagarna ska gå riktigt fort nu, torsdag åker jag hem.. nice :)


Idag kom hus till nybygget :) Kanske inte har berättat det men de bygger nytt internat utanför mig precis, och i dag kom modulerna riktigt coolt att alla rum är färdiga och på det de är nästan färdig möblerade :P de berättade de att badrummet är helt klart och väggar, sen är de bara säng och andra möbler som ska in. Snacka om coolt :) KL 11 började de lyfta första delen. Sist när jag kollade var kl 2 och då hade de lyft 6 moduler så de tar inte så lång tid, de jobbar på bra grabbarna :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0