En vintage väska

God morgon god morgon :) Fredag och hemma hos päronen. Ska ta och packa ner de allra sista och städa av rummet lite. Kl 17:00 idag hämtar vi släpet och börjar packa in :D


Igår när jag klev av bussen mötte mamma och pappa upp mig för att åka vidare till Mormor och Morfar :) Fick mina efterlängtade plättar med sylt och grädde, de var sååå gott.  Och mormors bakade hjärtformade bröd med äggröra på. De är någon som har blivit en härligt tradition att oftast när vi är där får vi deras börd och äggröra :) mums.


De håller också på att packa och rensa för att flytta från huset. Gick igenom lite små saker, hittade en jätte fin ljusstake som fick hänga med mig hem. Och en helt underbar snygg väska:) Mormor sa de att de är från Moster Ninni (inte min utan mammas) och att hon säkert har köpt den i America :) så den är säkert 80 år gammal, men lika snygg ändå :) Min absolut första vintage "pryl"






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0