Burlesque

Go kväll sötisar. Va tiden har sprungit iväg. De har redan blivit kväll.. Hur har eran dag varit?


Var på ett  möte i morse uppe på skolan, gick igenom lite framöver och jag fick ändå lite timmar att jobba. Bättre än ingenting eller hur? Och i morgon tänkte jag ta en promenad och säga hej till dom ställena jag har sökt jobb.


När jag kom hem så bytte jag om direkt till myskläder, alltid lite skönt att bara få slänga av sig sina kläder och sätta på sig sin mjukisdress :) Jag fastnade med att fixa i ordning inne på ”kontoret”  satt in ett bord, plockat upp nästan alla lådor, har två lådor kvar med sy saker och en jullåda, så de får vänta lite. Plockade även upp min provdocka.


Kommer visa bilder sen hur de blir :) Undra om jag får sätta upp hyllor tro :S de skulle behövas där inne..

Fastnade förut vid tv, fick hem mina filmer jag beställde för ett tag sen :P satte igång Burlesque direkt :) åhh den är så bra.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0