2011-08-28

Heej :) vilken helg, helt slut. Tror jag måste sova lite, om jag ska orka med kvällen :P


Igår var jag barnvakt åt lilla August, en underbar kille med full energi :) så de är bra att moster Carin kan sina knep för att få en lugn kille hehe :) i morse åkte jag och syrran mé familj till Allum och shoppade lite, hittade min efterlängtade kavaj som ja har letat såå efter, men tyvärr inte en svart utan de blev en puder rosa, men de passar ändå mig super bra :)


Har precis städat hela lägenheten, de är negativt när den är så stor, tänk själv.. 150kvm att dammsuga och moppa, sen har jag inte mycket möbler heller så mycket golvyta att ta.. blir bättre om några helger då ett lass med möbler kommer och mina efterlängtade symaskiner och alla tyger :) då startar THD igång igen. (info kommer)


En super gammal bild, tagen 6 okt 08



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0