2011-08-08

Tjoohoo :) har kommit hem från ännu en jobbintervju :) det går bra nu, håller vi bara tummarna att alla tackar ja till lilla mig :)

Annars har allt varit som vanligt idag, har kommit in en ny konferens som stannar hela veckan, så denna kommer nog bli en lugn vecka. De är bra för då hinner man med lite pappersjobb :) Kan jag förbereda lite till nästa sommar.

Åhhh blev såå trött nu efter maten, sitter bara här och gäspar :S ska nog hoppa in i duschen och sen krypa ner och kolla på film :P inget vidare väder heller. Så vad gör man?!

Funderar nästan på om jag ska ta och fixa färgen på håret.. Va tycker ni?? Skulle jag passa lite mer i Guldbruna hållet





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0