14 dagar kvar

Tjenixen :) Måndag och det är den 1 augusti i dag. Shiiit typ hela sommaren har ju gått. Det har gått alldeles för fort, eller vad säger ni??


Körde på ett B-pass idag (8-16) sen har jag ett kvälls pass med från 19-21. Så har kört lite träning imellan och ätit. F**n måste köra sten hårt nu, slappat alldeles för länge, och ätit onyttigt :P bara för köket gör så himla god mat, eller aa min favvis kock B ♥ :) Men jag tycker de är kul så de är inget måste :P eller kanske lite ;P


På tal om augusti så är de bara 14 dagar kvar tills jag flyttar :) åååhhhhh längtar.  Aa för igår när jag kom hem på kvällen till huset som jag delar med två andra, fick jag torka upp i badrummet för de var dyblött på golvet, så där kl 10 på kvällen när man har rest en hel dag och är trött. Visar inte mycket respekt dessa brudar tycker jag.



Kommentarer
mickis

Åååh jaa, sommaren e för kort "/

2011-08-01 @ 19:24:00
URL: http://krypis.blogg.se/
Anonym

DAGENS BLOGG MED ROLIGA REGLER!

Få chansen att ta del utav mina 2000 unika läsare.

Va gärna med :)



Kram

http://idas.myshowroom.se

2011-08-01 @ 19:34:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0