Torsdag 7

Hallååå :) hoppas eran dag har varit bra?! min har varit super. Dagen började med mönsterkonstruktion och vi gick igenom raglan (svarta på bilden), så tror jag ska göra ett mönster till en skjorttopp :P sen började jag på min andra kavaj, och nu gör jag inte fickorna förens läraren har varit med och mätt, för har inte tid med att en till blir knasig. Förstår inte hur de kunde bli så, tror de kan vara att våra provdockor inte är världens bästa storlekar på, så emot kavajen på mig och på dockan skiljer de ett par cm. Så får vänta tills på tisdag då jag och min grupp äntligen har sömnad :)


Just nu sitter jag och försöker med att beställer lite kläder :P men internet är ju som de är. As segt, (funderar nästan på att skaffa eget snart). Kanske inte meningen att jag ska köpa kläder :P


Men snart ska jag ut och springa i de fina vädret :)


bild:google.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0