Onsdag 6

Tjena tjena :) Oj vilken dag, men snart är den över :P sitter och tecknar lite på modeskisserna, för snart ska de lämnas in, tänkte att jag gör nog de innan lovet, så på måndag blir de. Då ska allt vara färdigt :) Så ska göra de typ en timme till sen ska jag ut och springa, sen styrketräning. Efter det blir de storstädning, kanske får finbesök imorgon vem vet :P eheh :) har vävt lite till idag, men de känns som om jag aldrig blir klar :S och att vävstolen håller på att gå sönder, ena snöret i trampan gick sönder och en skruv flög bort :P hehe, men de gick ju att fixa, aa inte skruven då, hoppas den håller ihop ett litet tag till :)


 så här ser de ut de som jag gör. Och då kanske ni förstår att de tar tid :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0