Måndag morgon

Go morgon på er! Vad tar dagarna vägen? Gårdagen bara rusade iväg, Men idag är de måndag och Påsklov :P jag hade ju redan tjuvstartat med det ;P tss nee men idag ska jag och pappsen åka in till grannstaden och göra lite ärenden :P


Höll på nästan hela eftermiddagen med att göra om min header, och jag har en idé på en bild som inte vill samarbeta :P för jag vill ha två bilder i en, men photoshop verkar inte vilja det, jätte konstigt, jag får in ena bilden i den andra, men inte så den blir större eller blir lite dovare på vissa ställen :S

Använder mig även av photoshop online, men de ska inte vara det felet. Är de någon som är duktigt och som kanske vill hjälpa mig? Ge min lite råd :D skulle vara super gulligt :)


bild:google.se



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0